Blue label ondersteunt Stichting SAM

Stichting SAM biedt kinderen met het Syndroom van Down, met autistische stoornissen en kinderen met aanverwante syndromen, de kans om zich, door middel van een interactief programma emotioneel, cognitief, sociaal en fysiek verder te ontwikkelen.

De Stichting is genoemd naar Sam. Sam kwam in 1996 ter wereld en bleek het syndroom van Down te hebben. Vlak na zijn geboorte zag zijn vader, Richard Griffioen, een documentaire over dolfijntherapie. Richard was meteen zo enthousiast dat hij Stichting SAM oprichtte.

Per verkochte kilo Blue Label koffie gaat € 0,25 cent naar Stichting SAM, Blue Label verdubbelt dit bedrag. Per saldo wordt er dus € 0,50 cent per verkochte kilo Blue Label koffie gedoneerd.

In 2016 hebben we het volgende gedoneerd aan Stichting SAM

1e kwartaal 2016
1e kw 2016, 632 kilo verkocht, donatie € 316
2e kwartaal 2016
2e kw 2016, 762 kilo verkocht, donatie € 381
3e kwartaal 2016
3e kw 2016, 691 kilo verkocht, donatie € 329
4e kwartaal 2016
4e kw 2016, 563 kilo verkocht, donatie € 281,50

In 2015 hebben we het volgende gedoneerd aan Stichting SAM

1e kwartaal 2015
1e kw 2015, 668 kilo verkocht, donatie €334
2e kwartaal 2015
2e kw 2015, 743 kilo verkocht, donatie €371
3e kwartaal 2015
3e kw 2015, 754 kilo verkocht, donatie €377
4e kwartaal 2015
4e kw 2015, 706 kilo verkocht, donatie €353

In 2014 zijn we begonnen en is €289 gedoneerd aan Stichting SAM