Wat anderen zeggen over Blue Label:
‘T BLAUWE THEEHUIS Amsterdam
In 2011 zijn wij overgestapt op Blue Label. Wij waren op zoek naar kwalitatief hoogstaande koffie, maar wilden ook graag een substantiële bijdrage leveren aan “de wereld”. Zo kwamen wij terecht bij Blue Label. Per kilo doneert Blue Label 50 cent aan Coffeekids en daar leveren wij als bedrijf ook bijdrage aan. We merken dat onze gasten positief reageren op de koffie. De smaak wordt zeer goed ontvangen en ook onze gasten krijgen een goed gevoel van onze keuze voor een maatschappelijk verantwoorde koffie. Wij zijn erg tevreden over Blue Label als koffiepartner.
TORTE FELICE Hoorn
In december 2012 heeft Torte Felice haar deuren geopend aan de Gedempte Turfhaven in Hoorn. De keuze voor Blue Label was een bewuste keuze. Daar wij ook in onze andere producten zoveel mogelijk voor duurzame en biologische producten.
CAFÉ THIJSSEN Amsterdam
Bij Café Thijssen hebben wij ruim een jaar geleden de overstap naar Blue Label gemaakt. Kwaliteit staat bij Thijssen hoog in het vaandel. Wij staan volle de 100% achter de kwaliteit van de producten waar wij mee werken. Wij zijn zeer tevreden over Blue Label. Wij hebben gekozen voor de donkere branding voor onze espresso, die ook de basis vormt voor onze cappuccino en koffie verkeerd. Voor de lungo gebruiken we de milde versie en onze gasten zijn ook over deze melange zeer te spreken.
RESTAURANT P.KING Amsterdam
Bij P.king serveren wij de gehele dag koffie. Met Blue Label hebben wij de basis gevonden voor al onze koffies. In de morgen bij het ontbijt vormt de milde branding de basis voor een lekkere koffie verkeerd. ’s avonds maken we van Blue Label Dark een heerlijke dubbele espresso. Wij zijn er trots op Blue Label te serveren. De bijdrage die wij samen met Blue Label aan Coffeekids doen voelt ook goed. Een stukje teruggeven aan de boer die aan deze koffie heeft bijgedragen.